Jak se rodí název a logo?

Leden 3, 2014 Vložil/a: Pavel Tesařík - Žádné komentáře

Nápad bychom měli, plán co budeme prodávat taky, ale teď ještě to nejtěžší, jak se budeme jmenovat? Jaké bude logo? Při startování nových projektů bývá velmi obtížné přijít na zákládní věc – název projektu a jeho logo. V oděvním odvětví toto platí dvojnásob. Název musí být výstižný, nejlépe chytlavý a hlavně musí vyjadřovat značku.

Jak jsme tedy přišli na název Woowa? Vlastně spojením několika slov, WOOd, Watch a Acessories. Tedy materiál ze kterého je většina našich výrobků zhotovena a poté druh výrobků, kterými se chceme zabývat. Woowa má také vyznačovat WOW! efekt, tedy při pohledu na hodinky/brýle, okamžitě každého musí napadnout Wow! Název by tedy už byl, ale co logo?

… Dobře, co může být v logu? Udělali jsme menší brainstorming a do vzduchu se házela slova, která si hned spojíte se dřevenými doplňky – les, strom, stromy, dřevo, pařez, listí, příroda. Pak to přišlo, vyslovit [:wůwa], wůůůwa! Ty bláho, wůůwa, to mi zní jak zvuk co vydávají sovy! Sova, les, dřevo, příroda. Trefa do černého, v logu bude sova. Jenže jaká? Jsme česká značka, tak tam musí přece být nejznámější sova žijící v Česku – Výr! Po menším hraní s velikostí písmen se nám velmi líbila kombinace s dvěma velkými O -> wOOwa. To je ono! Ty dvě O přece vypadají jako oči, budou to oči sovy. Po googlení obrázků s výrem, pár desítkách náčrtků, rozčilování a laskavé pomoci kamaráda grafika Václava bylo logo Woowa na světě. 🙂